مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:202024-01-20دانش

میز دانشجو| پست داک چیست؟


تعداد زیادی از فارغ التحصیلان مقطع دکتری، تمایل به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دارند، از عناوین تحصیلات تکمیلی بالاتر از دکتری می توان به مقطع تحصیلی پسا دکتری اشاره کرد، - گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _افرادی که تمایل به انجام مطالعات پژوهشی و تحقیقات در زمینه های تخصصی مورد نظر دارند، می توانند برای مقطع پسا دکتری درخواست خود را به ثبت برسانند، برخی فارغ التحصیلان مقطع دکتری دانشگاه های داخلی کشور این پرسش را دارند که آیا در دانشگاه های ایران نیز شرایط گذراندن دوره پست داک وجود دارد؟ بله در برخی از دانشگاه های ایران و با هماهنگی اساتید راهنمای دانشگاه مورد نظر می توان دوره پست داک را در زمینه تحقیقاتی خاصی گذراند.

در این مقاله تصمیم به بررسی دقیق تر دوره پست داک، شرایط گذراندن این دوره، رشته ها و موضوعات مورد نظر در دوره پست داک و همچنین دیگر موارد مربوط به این دوره تحقیقاتی داریم.

* پست داک چیست؟ دوره پسا دکتری یا پست داک در سال های اخیر مورد اقبال بسیاری از فارغ التحصیلان مقطع دکتری قرار گرفته است.

چراکه شرکت در این دوره مزایای خاصی برای افراد داوطلب دارد.

 پست داک را نمی توان به عنوان یک مقطع تحصیلی قلمداد کرد چرا که پس از اتمام این دوره هیچ گونه مدرکی به متقاضیان اعطا نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| پست داک چیست؟

میز دانشجو| پست داک چیست؟